Životní pojištění se může významně podílet na vaší finanční stabilitě. Nejen v době pandemie
13. 01. 2021
Ještě donedávna většina z nás spoléhala na to, že po většinu času je ekonomika našeho státu stabilní a žádná krize nás významněji nesmete. Hodně z nás si také nechtělo připustit, že je vhodné předem řešit nebo se připravit na případné zdravotní problémy.
Jenže během jednoho jediného roku je to jinak a celosvětová pandemie zamávala s životem každého z nás. Současná situace nás ale také donutila se zamyslet. Nad svojí zdravotní kondicí. I nad tou finanční.
Najednou mnohem víc řešíme, jak je důležité zdraví i stabilní příjem a že některé situace nejsme schopni příliš ovlivnit. Díky tomu i ti, kteří dosud neměli životní pojištění, řeší, že je právě teď vhodné si životní pojištění sjednat.
Zvýšený zájem o životní pojištění je přirozený důsledek
Počet nově uzavíraných životních pojistek se v posledních měsících zvyšuje stejně jako počet dotazů, kdy si klienti ověřují, jaké podmínky platí v případě jejich hospitalizace kvůli covidu-19. Noví i stávající klienti se zajímají také o pojištění dávek v případě pracovní neschopnosti, případně při výpadku nebo snížení příjmu kvůli péči o dítě.
Výhodou už stávajících pojistek je, že zahrnují pojištění při virových onemocněních. Nejen tedy při covidu-19. Zde pak samozřejmě hraje roli, co a při jakých podmínkách máte v životní pojistce nasmlouváno. Pokud už ve stávajících podmínkách máte sjednaná pojištění na rizika, jako jsou závažná onemocnění, hospitalizace, zajištění trvalé péče, pracovní neschopnost, trvalá invalidita nebo smrt, není potřeba nic měnit.
Pokud si však nejste jistí, určitě se ozvěte přes kontaktní stránku a zkontrolujeme vaše životní pojištění spolu.
Při uzavírání nových pojistek se covid řeší
Rozdíl pak ale nastává při uzavírání nových smluv životního pojištění, kdy se většina pojišťoven zajímá o to, zda jste covid prodělali a zda máte nějaké chronické onemocnění. V souvislosti s covidem se dnes zmiňuje obvykle diabetes nebo závažnější forma astmatu.
Nově se pak současné situaci uzpůsobují také podmínky pojištění. Například jaká doba musí uplynout mezi vyléčením se z covidu a uzavřením pojistné smlouvy. Případně se podle toho upravuje výše pojistného.
Proto se nebojte ptát a zjistit si, jaké možnosti jsou nejlepší pro vás a vaše blízké. Pojistit můžete v rámci jedné pojistné smlouvy třeba i děti. A určitě se vyplatí uzavřít životní pojištění spolu i s vaším partnerem a nastavit podmínky tak, abyste byli pojištění celá rodina smysluplně a podle vašich potřeb přímo na míru.
Autor
Ing. Eva Lambertová CFC
Deset důvodů, proč se mohu efektivně postarat o vaši finanční pohodu…
1. Zkušenost Finančnímu poradenství se věnuji 23 let. V současnosti mám přes 650 klientských rodin - což je přibližně 2.000 klientů - po celé České republice. Uzavřela jsem 7.400 obchodů. Noví zákazníci mi na základě doporučení většinou volají sami.
Viz. - názory klientů
2. Komplexní péče
Nejsem prodejce finančních produktů, ale finanční poradce. Nenabízím produkty, ale poskytuji komplexní řešení potřeb klientů. Jsem FO, která poskytuje zprostředkování finančních služeb v oblasti pojištění, hypoték, stavebního spoření, úvěrů ze stavebního spoření, investování, penzijního připojištění, doplňkového penzijního spoření či jiných spořících nástrojů.
Při tvorbě poradenství beru do úvahy veškeré potřeby zákazníka. Díky mým širokým možnostem mohu řešit každou důležitou oblast klientova zájmu a podat mu pomocnou ruku ve složitém světě peněz.
3. Zázemí silných partnerů
Mám k dispozici široké a kvalitní zázemí silných a seriózních finančních institucí působících na českém trhu. Díky tomu mám také vždy potřebné, kvalitní a aktuální informace z oblasti financí.
Při své činnosti spolupracuji se společností OVB Allfinanz, a.s. Prostřednictvím této společnosti spolupracuji s desítkami finančních institucí.
Viz. - finanční partneři
4. Objektivita
Nestraním žádné finanční instituci. Objektivně posoudím situaci každého klienta. Jako finanční poradce se snažím zákazníkovi poskytnout všechny relevantní informace, důkladnou analýzu a nabídnout řešení odpovídající přesně jeho potřebám.
5. Věrnost
Svým klientům se věnuji dlouhodobě, nikoliv pouze v okamžiku podepsání smlouvy.
Kladu důraz na perfektní servis, a proto se každý můj klient na mě může kdykoliv obrátit se žádostí o radu či jinou pomoc, vždy se snažím maximálně vyhovět.
6. Odbornost
Svět financí se neustále vyvíjí, z toho důvodu je potřeba držet krok s tímto vývojem. Pravidelně proto zvyšuji svou odbornost různými formami vzdělávání. Jsem držitelem všech oprávnění a certifikátů, které český stát a potažmo Česká národní banka od finančních poradců vyžaduje.
Za svou práci jsem také získala řadu ocenění.
7. Etika poradenství
Etika, slušnost, korektnost a diskrétnost jsou nejen nezbytné vlastnosti každého profesionála, ale i průvodní hodnoty dobrých obchodních vztahů.
8. Důvěra
Klient je pro mne nejen obchodní partner, ale i lidská bytost. Proto je důvěra tou nejsilnější hodnotou v mé práci. Díky tomu mám s mnoha klienty nadstandartní osobní vazby a troufám si říci, že s řadou z nich jsme se stali také přáteli.
9. Společenská odpovědnost
Mým posláním je i kultivace služeb finančního poradenství, zvyšování finančního povědomí veřejnosti a ochrana klientů před nevýhodnými podmínkami a nekalými praktikami prodejců.
Z tohoto důvodu se rovněž aktivně formou přednášek podílím na zvyšování finanční gramotnosti občanů.
10. Prioritou je poradenství
Nejen finanční poradenství stálo v minulosti na bázi tzv. multi level marketingu. Pro mnoho finančních poradců bylo shánění nových kolegů často větší prioritou než poskytování finanční služby samotné. Pro mě osobně však vždy bylo a nadále zůstává finanční poradenství prioritou číslo jedna. Případnému vážnému zájemci o profesi finančního poradce nicméně ráda předám své zkušenosti.